Suvremeno poslovanje usmjereno je na optimizaciju troškova i postizanje veće učinkovitosti na tržištu. Tvrtke su obično prve koje operativne troškove prilagođavaju svojim potrebama.

Pomoću integriranih usluga upravljanog ispisa (eng. MPSManaged Printing Services) tvrtke mogu smanjiti troškove ispisa i razviti visoku učinkovitost u organiziranju ispisa i skeniranja.

Koje troškove tvrtke mogu optimizirati?

Upravljane usluge tiskanja nudi optimizaciju operativnih troškova u tvrtki. Poboljšavaju tijek radnih procesa, štede vrijeme i resurse, poboljšavaju produktivnost i osiguravaju troškovnu učinkovitost.

Optimizacijom tvrtke mogu u prosjeku smanjiti svoje operativne troškove do 30%. *

Optimizacija troškova tiska odvija se u sljedećim područjima:

Kupnja i održavanje pisača, Kupinja toner uloške i potrošni materijal, Sigurnosna ažuriranja i troškovi pisača, Opterećenje IT odjela, Uredski prostor, Troškovi energije, Poblemi u radnim procesima.

U moderno je doba upotreba upravljanih usluga tiska od ključne važnosti, posebno za male i srednje tvrtke. Osobito manje tvrtke imaju u prosjeku ograničene resurse za upravljanje operativnim troškovima. Umjesto da troše novac na kupnju i održavanje pisača, oni mogu učinkovitije usmjeriti svoje resurse na funkcionalna područja kao što su marketing ili istraživanje i razvoj.

Nema troškova kupnje i održavanja

Najgora stvar koja se može dogoditi pojedincu ili poduzeću je da pisač ili višenamjenski uređaj prestane raditi kad nam je najpotrebniji. Tada ovisimo o popravku, jamstvenom roku ili nam ne preostaje ništa drugo nego kupiti novi uređaj. Kupnjom novog uređaja morate postaviti postavke printera, povezati se s mrežom i naučiti kako koristiti sam pisač.

Toga se možete riješiti sveobuhvatnim upravljanim uslugama ispisa. Najveće prednosti usluge su: uključeni besplatni hardver pisača, softver, održavanje, popravci i tehnička podrška. S Optiprint rješenjem nećete ostati bez dostupnosti pisača, jer vam pružamo responzivnu uslugu.

Poduzećima nisu potrebna velika početna ulaganja za kupnju pisača. Oni pokrivaju samo troškove unajmljivanja cjelovitog rješenja za tisak, koje se utvrđuje svaki mjesec. Trošak najma uključuje troškove instalacije pisača, njegovog održavanja, servisiranja i zamjene svih rezervnih dijelova. Rješenje uključuje spremnik beskonačne boje kao i sve troškove pokrivene punjenjem spremnika.

Prednost angažiranja rješenja za tisak je razvijeni informacijski sustav kroz koji se vrše sva ažuriranja i preventivni pregledi pisača i softvera. Većina problema rješava se na daljinu. Tim iskusnih stručnjaka za podršku nadgleda stanje uređaja i reagira čim se otkriju nepravilnosti.

Napredni softver štedi vrijeme jer se ažuriranja i jednostavnije usluge izvode na daljinu. U slučaju većih komplikacija, kvarova na pisaču i promjena opreme, na našim stranica je dostupa obrazac putem kojem prijavljujete nastali problem nakon kojeg naši tehničari izlaze na teren istoga dana. Cilj je omogućiti bezbrižnu uslugu ispisa i nesmetan rad u radnim procesima tvrtki bez opterećenja zaposlenika.

Puno više od samog iznajmljivanja pisača

Integrirano rješenje za upravljani ispis štedi novac i vrijeme. Cjelokupno održavanje pisača, sva ažuriranja i usluge pisača su besplatna.

U slučaju najma klasičnog pisača, troškovi održavanja, troškovi popravka i rezervni dijelovi odvojeni su. Prilikom najma pisača obično je potrebno uključiti tarifu za održavanje pisača i ažuriranja softvera. Kada se dogodi kvar, trošak svakog popravka naplaćuje se zasebno. Istodobno je potrebno pokriti troškove rezervnih dijelova. Moraju se naručiti rezervni dijelovi, za što su zaduženi IT stručnjaci u tvrtki. Čekanje predstavlja odricanje od vremena i poremećaj u radnim procesima, što predstavlja trošak u tvrtki.

Integrirano rješenje za tisak osigurava troškove i organizacijsku učinkovitost te nudi dugotrajnu bezbrižnu upotrebu ispisa, kopiranja i skeniranja.

Bez troškova kupnje spremnika

Sveobuhvatno upravljanje uslugama ispisa omogućuje bezbrižan ispis u boji. Usluga uključuje neograničeni spremnik u boji, tako da tvrtka ne snosi troškove kupovine spremnika ili tonera.

Neograničeni spremnik u boji je Optiprintova inovacija. Koristeći naš spremnik korisnik može ispisati do 40 000 ispisa u boji.

Zaposlenici mogu neograničeno printati u boji ili crno-bijelo, po istoj cijeni. Ne moraju obraćati pažnju na to koriste li ispis u boji. To donosi dodatnu vrijednost korisničkom iskustvu, jer je poslovanje ugodnije kada mu dodamo dašak boje.

Niži trošak upravljanja informacijskom tehnologijom u tvrtki

Poslove održavanja pisača, kupnje spremnika i ažuriranja u tvrtki obično preuzimaju interni zaposlenici zaduženi za informacijsku tehnologiju (skraćeno IT). Zaposlenici zaduženi za IT često su preopterećeni osnovnim zadacima, pa svaki dodatni posao u vezi s pisačima predstavlja manju učinkovitost u odjelu.

Sveobuhvatna usluga upravljanja ispisom rasterećuje djelatnike IT odjela, tako da se ne moraju brinuti o održavanju pisača, ažuriranju sustava i programa. Isto tako ne moraju razmišljati o nabavci tonera jer su oni uključeni u uslugu. U slučaju kvarova, zaposlenici ne moraju preuzeti servisiranje niti se brinuti oko naručivanja rezervnih dijelova, jer je i to uključeno u uslugu. Stoga se djelatnici iz IT sektora mogu lako usredotočiti na svoje primarne odgovornosti i radne zadatke.

Optimizacija ispisa. S manje možemo stvoriti mnogo više

Integrirana usluga upravljanja ispisom maksimizira optimizaciju. To se često odnosi na prostorni raspored pisača i njihov broj u tvrtki. Ovisno o opterećenju odjela i u usporedbi s njihovim potrebama za ispisom i skeniranjem. Dio optimizacije može biti i smanjenje broja pisača i posljedično ušteda energije. Razvoj tehnologije omogućuje upotrebu naprednijih uređaja koji nude veću funkcionalnost i energetski su učinkovitiji. Zamjena starih pisača novijim modelima povećava izlazne vrijednosti, što dovodi do uštede energije.

Ažuriranim pregledom ispisa, optimalnim izgledom i zamjenom neispravnih pisača, manje tvrtke mogu generirati mnogo više i smanjiti troškove potrošnje energije.

Ušteda uredskog prostora

Optimizacija ispisa omogućuje vam smanjenje troškova čak i s opterećenjem prostora u tvrtki. Tvrtke koje plaćaju mjesečni najam poslovnog prostora po površini, pažljivo planiraju optimalan raspored i njegovu najbolju namjenu.

Integrirana usluga upravljanja ispisom omogućuje optimalan raspored pisača u skladu s veličinom prostora i potrošnjom energije. Višenamjenski stolni uređaji posebno su prikladni za male i srednje tvrtke jer nude najbolje performanse uz malu potrebu za dodatnim prostorom zbog malih gabarita.

Bezbrižan ispis, kopiranje i skeniranje uz Optiprint

Uz integrirano rješenje upravljanja, usluge ispisa optimiziraju operativne troškove jer najam pisača uključuje održavanje i ažuriranja pisača, sve popravke i servis, sve rezervne dijelove i spremnik u kojemu nikada ne ponestaje boje. Optiprint je sinonim za bezbrižno iskustvo ispisa, kopiranja i skeniranja.

Obavezno testirajte našu uslugu i isprobajte naše usluge besplatno. Ovdje naručite besplatno neobvezujuće probno razdoblje za svoj pisač, višenamjenski uređaj ili fotokopirni uređaj.

Optiprint – pogodnost bezbrižnog ispisa u boji, kopiranja i skeniranja.

* Optimizacijom tvrtke mogu smanjiti operativne troškove do prosječno 30%. Studija je provedena 2018. godine u Velikoj Britaniji. Izvor: IDC EMEA, 389 Chiswick High Road, London, W4 4AE, UK