Loša kvaliteta ispisa uobičajena je neugodnost koja se javlja pri korištenju pisača. Može postojati nekoliko mogućih uzroka za ovu pojavu. Da biste identificirali najvjerojatniju, najbolje je prvo ispisati testnu stranicu.
Mnogo je uobičajenih problema koje možete sami riješiti u nekoliko jednostavnih koraka. Optiprint tim za daljinsku podršku uvijek vam je na raspolaganju da vam pomogne u njihovom rješavanju.

U ovom blogu dati ćemo vam nekoliko savjeta koje možete koristiti za ispravljanje jednostavnih pogrešaka koje rezultiraju lošijom kvalitetom ispisa.. Najbolje mjesto za početak je ispis testne stranice.

Testni ispis, izvješće o uređaju

Testni ispis korisna je značajka za dobivanje informacija o statusu vašeg pisača. Možete koristiti testni ispis između ostalog I za provjeru ukupnog broja ispisanih stranica, IP uređaja, raznih postavki i informacija o upotrebi. Na zaslonu uređaja povucite padajući izbornik prema dolje (kao što je prikazano na prvoj slici) i odaberite “Postavke”, zatim “Izvješća” i “Izvješće o kvaliteti ispisa” ili “Izvješće o statusu pisača”.
Izvješće će vam pomoći provjeriti uzrok lošeg ispisa. Mogući uzroci uključuju prljavu ispisnu glavu, prljavo staklo pisača ili prolivenu tintu, što rezultira nečistim tonovima boja.

U nastavku slijedi nekoliko praktičnih savjeta za ispravljanje najčešćih pogrešaka na vašem pisaču koje uzrokuju lošu kvalitetu ispisa.

1. LOŠ ISPIS NA SERIJI HP PAGEWIDE PRO 477/377

Problem rješavamo pomoću alata “Oporavak glave pisača”:

1. Prvo pronađite “Support Menu” klikom na gumb 4x pored zakrivljene strelice na zaslonu, a zatim kliknite “U redu”. Zakrivljena strelica je obično skrivena, ali još uvijek aktivna. Postaje vidljiva kada jednostavno kliknete na “Kopiraj”. U donjem lijevom dijelu zaslona nalazi se gumb.
2. Pronađite meni “Izvješća” i kliknite “Ok”.

3. Pronađite “Print Mech Button Tap” I kliknite “Ok”.

4. Postavite brojač na 21 I kliknite “Ok”.

5. Ovaj proces se može ponoviti 2-3 puta.

6. Testirajte kvalitetu ispisa.

Što se tiče zvučnog signala (crveno treperi), preporučamo da izvršite jednostavno “resetiranje”, tj. isključite i ponovno uključite uređaj.

Ako greške ne budu riješene, kontaktirajte jedan od dolje navedenih brojeva kako bismo mogli stupiti u kontakt s vama i riješiti problem.

2. PROBLEM DRIVERA U ISPISU “SPICE” HORIZONTALNIH MOTIVA

Horizontalni “motivi” na ispisu rezultat su problema s računalom s kojeg je ispisan – obično problem s upravljačkim programom. Stoga se takvi dizajni neće pojaviti ako fotokopirate na istom stroju.

Budući da horizontalni motivi nisu posljedica lošeg ispisa, važno je u tom slučaju ne čistiti ispisnu glavu jer bi se tako nepotrebno napunio spremnik otpadne tinte.

Ako primijetite ovu vrstu problema, ispunite Optiprint servisni zahtjev. Povezat ćemo daljinski putem Teamviewera na vaše računalo, provjeriti status i riješiti problem.

Kako nabaviti upravljačke programe za HP 8710

Na stranici dodajemo vezu na upravljačke programe za HP 8710 pisač. Stranica je dizajnirana za otkrivanje samog operativnog sustava, stoga kliknite na plavu strelicu. Ako web-mjesto ne otkrije vaš operativni sustav, kliknite na crveni okvir i odaberite svoj operativni sustav.

Odaberite “BASIC DRIVERS” koji je oko 68,9 MB manji i preuzmite ga
Ako trebate bilo kakvu našu pomoć, rado ćemo vam pomoći.

3. LINIJE NA SKENIRANIM / KOPIRANIM DOKUMENTIMA

Često se događa da se nakon nekog vremena na staklu nakupi prljavština koju prođe dokument koji skenirate ili kopirate, pa se na skeniranom dokumentu pojavljuju crte.
Predlažemo dva načina rješavanja ove vrste problema: temeljito čišćenje uskog stakla sredstvom za čišćenje stakla ili čišćenje ispisne glave.

a.) Temeljito čišćenje uskog stakla

Upotrijebite pamučnu krpu navlaženu sredstvom za čišćenje stakla kako biste temeljito očistili usko staklo ispod poklopca ADF-a na lijevoj strani pored većeg stakla. Zatim isključite jedinicu na oko 3 minute.

b.) Čišćenje glave pisača

Odaberite gumb “Postavke” na početnom zaslonu pisača. Obično je ovaj gumb skriven na desnoj strani zaslona i morat ćete prijeći prstom preko zaslona da biste ga došli. Zatim pronađite “Alati” u izborniku i tamo odaberite “Čišćenje glave pisača” i izvršite čišćenje na sve 3 razine. Svaka razina će trajati oko 2-3 minute.
Nakon dovršetka 3 razine čišćenja, provjerite ispis. Ako nije dobre kvalitete, ponovite cijeli ciklus čišćenja na sve 3 razine.

Ako problem nije riješen, molimo Vas da nas obavijestite i dogovorit ćemo servisni posjet.

Kontaktirajte Optiprint servisnu podršku

Ako niste sigurni možete li sami riješiti problem i želite se obratiti Optiprint podršci, pošaljite zahtjev za servis i prijavite kvar na svom pisaču. Pogrešku nam možete prijaviti i slanjem e-pošte na servis@optiprint.hr.
Pokušat ćemo se povezati s vama putem TeamViewera što je prije moguće i ispraviti pogrešku. Ako tehnički problem nije moguće riješiti na daljinu, servisni tehničar će Vas posjetiti na licu mjesta.

Obratite se lokalnoj podršci i nazovite telefonski broj servisa koji je dodijeljen u vašoj regiji ovdje.

Trudimo se da vaše ispisivanje, kopiranje i skeniranje bude što bezbrižnije!