Suvremeno poslovanje sve više teži poslovanju bez upotrebe papira. Rad s elektroničkim dokumentima je općenito brži, organiziraniji, isplativiji i ekološki prihvatljiviji.

Unatoč činjenici da je skeniranje i hvatanje dokumenata već postalo rutina u mnogim uredima, primijetili smo određenu nelagodu među našim korisnicima zbog ovog zadatka. U ovom članku predstavljamo tehničke savjete za bezbrižno korištenje skenera.

Što je skener?

Skener je dio višenamjenskog uređaja za ispis i koristi se za skeniranje dokumenata. Skener je spojen na računalo putem kabela ili wi-fi-a; (bežično). Skener je dio višenamjenskog uređaja i može raditi neovisno o računalu.

Kako skenirati dokument?

Za skeniranje stavite dokument u skener i pokrenite program za skeniranje koji kopira i sprema datoteku dokumenta na jedan od sljedećih načina: spremite na računalo, spremite na USB uređaj, pošaljite na e-poštu ili pošaljite u mrežnu mapu.

Tehničke napomene o skeniranju

1. Skeniranje na računalo

Prvo odaberite ikonu uređaja na radnoj površini, odaberite Skeniraj dokument ili fotografiju iz Print, Scan & Faks izbornika Pojavit će se opcije skeniranja. Otvorit će se korisničko sučelje za skeniranje. Ovdje odaberite želite li skenirajte dokument kao “.pdf” ili kao “.jpeg” format, zatim u izborniku odaberite mjesto na koje stavljate dokument – u uređaju na staklenu ploču („Plošni uređaj“) ili u automatski uvlakač dokumenata („Uvlakač dokumenta ako su dokumenti umetnuti“). Odabirom “Skeniraj”, uređaj će prikazati prozor s pregledom datoteke skenirani dokument u kojem možete izabrati postavke: rotacija, ekspozicija ili odredišna datoteka. Nakon skeniranja i odabirom „Spremi“, bit ćete upitani gdje želite spremiti i kako želite imenovati svoje dokument.

2. Skeniranje na USB uređaju

Umetnite USB memoriju u utor na prednjoj lijevoj strani uređaja ispod zaslona. Kada je USB prepoznat, odaberite “USB pogon.” Odaberite “Skeniraj u.” Zatim odaberite format i naziv datoteke. Da biste promijenili trenutne postavke skeniranja, odaberite „Postavke“.

3. Skenirajte izravno na e-poštu

Prvo odaberite ikonu uređaja na radnoj površini, odaberite „Čarobnjak za skeniranje u e-poštu“ iz izbornika „Ispis, Skeniranja i Faks“ i slijedite upute. Ovo će postaviti e-adresu s koje možete slati e-poštu. Zatim odaberite „Skeniraj“, na uređaju odaberite “e-pošta”, unesite e-adresu na koju želite proslijediti skenirani dokument i predmet poruke, nakon toga skenirajte dokument.

4. Skeniranje u mrežnu mapu

Prvo odaberite ikonu uređaja na radnoj površini, odaberite „Čarobnjak za skeniranje u mrežnu mapu“ iz „Ispis, skeniranje i Faks“ izbornika i slijedite upute. Ovo će postaviti mrežnu mapu u koju možete poslati skenirano dokumenti. Zatim odaberite „Skeniraj“ na svom računalu, odaberite „Mrežna mapa“ i izaberite naziv mrežne mape na koju želite proslijediti skenirani dokument. Ako želite, možete unijeti i naziv skeniranog dokumenta. Skenirajte dokument.

Optiprint nudi široku paletu višenamjenskih uređaja koji nude razne mogućnosti za skeniranje i spremanje dokumenata. Za više informacija o tome koji višenamjenski uređaji nude pojedinačne mogućnosti, kontaktirajte nas ovdje.

Optiprint tim je uvijek tu za vas

Ako imate problema sa skeniranjem, nazovite Optiprint servisni tim na broj 01 7987 500 ili ispunite online servisni obrazac. Naši serviseri rado će vam pomoći.

Ako se na vašim ispisima pojavljuju mrlje, pročitajte blog post ovdje.

Želimo vam ugodno, bezbrižno iskustvo skeniranja, kopiranja i ispisa!