Pitanja i odgovori

Kako mogu postati vaš korisnik?
Ispunite web formular a mi ćemo Vas u što kraćem roku kontaktirati i dogovoriti termin za besplatno testiranje.

Što dobijem u vašoj usluzi?
Fiksni mjesečni najam uključuje uređaj, montiranje, održavanje i podršku, rezervne dijelove i uloške za boju te određeni broj ispisa u boji ili crno-bijelo. Samo papir i struja nisu uključeni u cijenu najma.

Koliko dugo traje ugovor?
Nudimo najmove bez ugovorne obveze. U nekim slučajevima, ugovorna obveza ovisi o paketima najma. Kod kratkotrajnih ugovora naplaćujemo 210 kn + PDV te putarinu po prijeđenim kilometrima u skladu s važećim zakonom.

Koliko brzo možete doći u slučaju kvara?
Ugovorno se obavezujemo da ćemo kvar riješiti u roku od 48 sati nakon poziva. Više od 95% kvarova koje prijavite do 12:00 sati, bit će otklonjeni isti dan. Kvar koji prijavite nakon 12:00 sati, bit će otklonjen najkasnije sljedeći dan.

Je li najam moguć na ukupnom području Hrvatske?
Naša franšiza pokriva cijelu regiju i svi korisnici dobivaju jednaku uslugu, bez obzira na to odakle su.

Moramo li uređaj kupiti sami?
Ne, uređaj je uključen u cijenu najma. Pisači su poznatih marki. Naši savjetnici će vam pomoći oko odabira najboljeg pisača za Vas i Vaše potrebe.

Moramo li kupovati uloške za boju?
Ulošci za boju i druge potrepštine (osim papira i struje) već su uključeni u cijenu najma, zato ih ne plaćate dodatno.

Moramo li sami servisirati uređaje?
Fiksna cijena najma uključuje sve usluge popravaka, osim za otklanjanje pogrešaka uzrokovanih nesavjesnim ili nepravilnim korištenjem uređaja. U tom slučaju nesavjesne popravak naplaćujemo prema važećem cjeniku servisnih usluga.

Najam pisača i
višenamjenskih uređaja u boji

Bezbrižno
printanje u boji

Ekološko rješenje
za svaki ured

Profesionalan i učinkovit
servis i podrška