Skip to main content

Česta pitanja

Zašto najam pisača ili multifunkcijskog uređaja umjesto kupnje?

Najam pisača ili višefunkcionalnog uređaja omogućuje lakšu kontrolu troškova ispisa jer je cijena mjesečnog najma potpuno fiksna i bez dodatnih troškova.

Osim toga, nema početnog financijskog ulaganja pri kupnji pisača i, što je još važnije, nemate troškova pri kupnji spremnika i rezervnih dijelova za pisač.

Najam pisača riješit će vas briga u vezi s održavanjem uređaja. Zahvaljujući cjelovitoj usluzi korisnici štede i mnogo svojeg vremena.

Više o prednostima najma u odnosu na kupnju možete pročitati ovdje.

Kako se obračunava najam pisača?

Mjesečni paket ovisi o broju ispisa koje ćete napraviti u mjesec dana. Paket ćete unaprijed odrediti nakon savjetovanja s našim prodajnim stručnjacima.

Što sve uključuje najam pisača?

Fiksna mjesečna najamnina uključuje uređaj, postavljanje, redovito servisiranje, podršku, rezervne dijelove i potrošni materijal (spremnici itd.) te određen broj ispisa u boji ili crno-bijelih ispisa.

Moram li sam kupiti spremnike kad se isprazne?

Spremnici su uključeni u cijenu mjesečnog najma. Kada se spremnici isprazne, vraćamo ih u poduzeće i ponovo punimo. Na taj način izbjegavamo otpadni materijal.

Moram li u slučaju kvara pisača platiti servis?

Sve servisne usluge uključene su u cijenu mjesečnog najma.

Koliko je vrijeme odaziva u slučaju kvara?

Više od 95 % grešaka o kojima nas obavijestite do 12 sati obrađujemo istog dana, a greške koje prijavite nakon 12 sati istog dana ili najkasnije sljedećeg dana.

Što će se dogoditi ako mi se odabrani pisač ne sviđa.

U početku najma nudimo vam besplatno probno razdoblje. Ako utvrdite da vam odabrani model pisača ne odgovara, preuzet ćemo ga i prema dogovoru instalirati drugi.

Je li ispis u boji skuplji od crno-bijeloga?

Ne. Tvrtka Optiprint na temelju vlastita razvoja izjednačilo je cijenu ispisa u boji i crno-bijelog ispisa.

Imam mali ured i ne ispisujem često. Ima li smisla najam pisača u tom slučaju?

Svaki paket najma prilagođava se potrebama pojedinca i količini mjesečnih ispisa. Ako ispisujete manje, dogovorit ćemo se za manji paket.

Može li više korisnika upotrebljavati jedan pisač?

Da. Naši pisači i višefunkcionalni uređaji pogodni su za dinamično radno okruženje i imaju napredna rješenja za sve potrebe.

Nisam siguran koliko mjesečno ispisujem.

Prije instalacije provest ćemo analizu stanja ispisa i na taj način prilikom instalacije optimizirati ispisivanje u vašem poduzeću.

Kako ću znati koji mi pisač odgovara?

Naši prodajni stručnjaci nakon razgovora s vama dat će vam savjet u vezi s najpogodnijim uređajem za vaše radno okruženje.

Koliko brzo mogu dobiti pisač nakon što se odlučim za najam?

Pisač ćemo vam instalirati u roku od jednog do dva dana.

Je li IT/tehnička podrška uključena u cijenu najma pisača?

Da. Naši stručnjaci za tehničku podršku stalno su vam dostupni u pozivnom centru i na terenu.

Što je rješenje Optiprint?

Inovativno rješenje za ispisivanje koje smo razvili u poduzeću Optiprint omogućuje vam ispisivanje do 40.000 primjeraka u boji prije nego što u pisaču počne ponestajati boje. Riječ je o sustavu boja koji se povezuje s pisačem i koji se uvijek iznova može napuniti. Budući da se sustav ponovno puni, a ne baca, tako izbjegavamo gomile otpadnih spremnika i tonera kojima bismo nepotrebno onečistili okoliš.

Je li Optiprint međunarodna tvrtka?

Da. Osim cijele Slovenije, u kojoj se nalazi sjedište poduzeća Optiprint, sa svojim franšiznim modelom prisutni smo i u Hrvatskoj, Italiji, Srbiji, Rumunjskoj, Bosni i Hercegovini. Više informacija o tome kako možete postati naš franšizni partner možete pronaći ovdje.

Kako osiguravate podršku klijentima?

Tvrtka Optiprint sofisticiranim modelom najma pisača i višefunkcionalnih uređaja omogućuje bezbrižan ispis za više od 4100 partnera: malih tvrtka, velikih korporacija i mnogobrojnih institucija u javnom sektoru.

Za neprestanu podršku i eventualna pitanja dostupni su vam naši stručnjaci za tehničku podršku u pozivnom centru, u koje se uvijek možete pouzdati.